Cerrah, ameliyat sırasında sigorta sağlayıcısının arama hikayesini paylaştı

poem

New member
Bu içeriğe erişim için Haberler'e katılın

Ayrıca hesabınızla belirli makalelere ve diğer premium içeriklere özel erişim – ücretsiz.

E-postanızı girip devam düğmesine bastığınızda, Mali Teşvik Bildirimimizi içeren Haberler'in Kullanım Koşullarını ve Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.

Geçerli bir e.

Sorun mu yaşıyorsunuz? Buraya tıklayın.

Austin, Teksas'taki bir cerrah, hastanın sigorta sağlayıcısından bir telefon aldığını öğrendiğinde ameliyatın ortasındaydı.

Dr. Elisabeth Potter, meme kanseri olan kadınların rekonstrüksiyonunda uzmanlaşmış, kurul onaylı bir plastik cerrahtır. Yalnızca geçen yıl kanser hastaları için yaklaşık 520 ameliyat gerçekleştirdi.

Yakın zamanda bu deneyim hakkında konuştuğu bir videoyu paylaştı.

RAPOR, ÖZEL SİGORTALI HASTALARIN SAĞLIK MALİYETLERİNİN MEDICARE HASTALARINA GÖRE %300'E KADAR DAHA YÜKSEK Olduğunu Ortaya Çıkarıyor

Artık viral olan videoda “Az önce iki taraflı DIEP flep ameliyatı ve iki taraflı doku genişletici ameliyat gerçekleştirdim” dedi.

(DIEP flep ameliyatında hastanın karın bölgesinden alınan deri, yağ ve kan damarları, göğüslerin yeniden inşası için kullanılır.)



Teksaslı bir cerrah olan Dr. Elisabeth Potter, yakın zamanda bir hastanın ameliyatı sırasında bir sigorta şirketinden gelen bir telefon görüşmesinden bahsettiği bir videoyu paylaştı. (Dr.Elisabeth Potter; @drelisabethpotter)


Potter, DIEP vakalarından birinde, hasta ameliyat masasında uyurken, doktorun, hastanın sigorta şirketi UnitedHealthcare'den bir çağrı geldiğini bildiren bir hemşire şefi tarafından sözünün kesildiğini söyledi.

Çağrıyı yanıtlayan hemşire Potter'ın ameliyatta olduğunu ve müsait olmadığını söyledi.

Potter Haberler Digital'e “Ve ona bir mesaj iletmem gerektiğini çünkü onunla bu hasta hakkında konuşmamız gerektiğini söylediler” dedi. “Bir not yazıp ameliyathaneye getirdiler, ben de fotoğrafını çektim, çünkü bunun olduğuna inanamıyorum.”

YAŞLI YETİŞKİNLER İÇİN SAĞLIK HİZMETLERİ 'SON DERECE KARMAŞIK' UZMANLAR, 'SÜREKLİ ARTAN ENGEL' Diyor

Notta UnitedHealthcare'de aranacak kişinin adı ve numarasının yanı sıra hastanın adı ve Dr. Potter'ın adı da belirtiliyordu. (Notta, arayanın acil yanıt talep ettiği belirtilmemekteydi.)

Potter, Haberler Digital'e şunları söyledi: “Ameliyathanenin ön masasında çağrıyı yanıtlayan ve bu notu yazan hemşire, telefondaki kişinin önce hastayı sonra da beni istediğini söyledi.”

“Bu karara vardım ve bunun arkasında duruyorum; bunun hasta için yapılması gereken doğru şey olduğunu düşünüyorum.”
“Ona yıkandığım söylendi[to the] VEYA ve hemşireden benimle ameliyathanede iletişime geçilmesini ve mesajın kendisine verilmesini istedi.”

Potter ekledi: “Müdür hemşire, kariyeri boyunca daha önce hiç böyle bir çağrı almadığını söyledi. Bunun önemli olduğunu düşündü ve mesajı ameliyathaneye götürdü.”


Dr.Elisabeth Potter


Austin, Teksas'ta bir cerrah olan Dr. Elisabeth Potter, hastanın sigorta sağlayıcısından bir telefon aldığını öğrendiğinde ameliyatın ortasındaydı. (Dr.Elisabeth Potter; @drelisabethpotter)


Potter, kendisinin çalışanı olmadığı için sigorta şirketinin hastanenin ön bürosunu aramasının tuhaf olduğunu söyledi.

“Ofisimi aramadılar. Cep telefonumu aramadılar. Bana e-posta göndermediler. Burası hastanenin faturalandırma departmanı değildi.”

Sigorta şirketinin hastanın hizmetini reddedebileceğinden korkan Potter, United'ı tekrar aramak için ameliyatın ortasında iptal etme kararı aldı.

KÖRLÜKLE KARŞILAŞAN ÇOCUK HAYATINI DEĞİŞTİREN GÖZ CERRAHİSİ OLDU: 'BÜYÜK BİR LÜTUF'

Cerrah, Haberler Digital'e UnitedHealthcare'in ameliyathaneyi terk etmesini talep etmediğini veya sigortayı reddetmekle tehdit etmediğini belirtti.

Hasta, işlemi bitiren başka bir cerrah ve anestezi ekibinin yanında güvendeydi.


Dr.Elisabeth Potter


Dr. Elisabeth Potter, Teksas'ta meme kanseri olan kadınlar için meme rekonstrüksiyonu konusunda uzmanlaşmış, kurul onaylı bir plastik cerrahtır. (Dr.Elisabeth Potter)


Potter, hastanın uyanıp sigorta şirketinin ihtiyaç duyduğu bilgiye sahip olmadığını söylediğini ve talebi reddedeceğini öğreneceğinden “korktuğunu” söyledi.

Haberler Digital'e “İnsanların 80.000 veya 100.000 dolarlık faturalarla sıkışıp kaldığını daha önce de görmüştüm” dedi. “Ben de ortaklarıma 'Bu aramayı çok hızlı yapacağım' dedim.” (Buradan videosunu izleyin.)

“Sigortayla uğraşmak, meme kanserinden etkilenen hastaların bakımının gerçekten önemli bir parçası çünkü teşhis mali açıdan yıkıcı.”
Potter, “Ameliyat sırasında kritik bir anda olsaydı bunu yapmazdım” diye açıkladı. “Ama ben bu kararı verdim ve bunun arkasında duruyorum; bunun hasta için yapılması gereken doğru şey olduğunu düşünüyorum.”

Telefonda sigorta şirketi, Potter'ın zaten ilettiği gibi, hastanın teşhisini ve hastanede kalış gerekçesini bilmeleri gerektiğini belirtti.

DOMUZ BÖBREK NAKLİ ALAN KADINA GÜNLER SONRA HASTANEDEN ÇIKTI: 'İKİNCİ ŞANS'

“Ben de şöyle düşündüm, durun bir dakika, ameliyat için onay aldık. Tüm klinik belgelerimizi sunduk. Tüm evrak işlerini, telefon görüşmelerini, her şeyi yaptık. Onun teşhis kodları sizde, her şey sizde.” ondan,” diye devam etti.

Potter, “Ve dediler ki, 'Aslında bende yok, başka bir departmanda bu var ama şu anda buna ihtiyacım var'” dedi Potter. Cerrah, “O andaki zamanıma ve bilgiye hak sahibi olduğum duygusu vardı” diye ekledi.

SAĞLIK BÜLTENİMİZE KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYIN

Potter ayrıca, prosedür önceden onaylanmış olmasına rağmen hattaki kişinin hastanın tüm tıbbi bilgilerine erişiminin olmadığını da belirtti.

Potter, Haberler Digital'e “O kişinin ameliyat ettiğim hastalar üzerinde bir etkisi olduğunu anladığından bile emin değilim” dedi. “Sadece parayı ve sayıları düşünüyorlardı ve hiçbir şey anlamıyordular.”


Sigorta formu


Cerrah Haberler Digital'e yaptığı açıklamada, Potter'ın hastanın uyanıp sigorta şirketinin ihtiyaç duyduğu bilgiye sahip olmadığını söylediğini ve talebi reddedeceğini öğrenmesinden “korktuğunu” söyledi. (iStock)


Haberler Digital'e “Bu sinir bozucu olmanın ötesinde ve açıkçası kabul edilemez” dedi. “Hastalar ve hizmet sağlayıcılar bundan daha iyisini hak ediyor. Bürokrasiye değil bakıma odaklanmalıyız.”

Potter, sigorta aracılığıyla ağ içinde bakım sağlamaya her zaman “adanmış” olduğunu belirtti.

Haberler Digital'e şunları söyledi: “Sigortayla uğraşmak, meme kanserinden etkilenen hastaların bakımının gerçekten önemli bir parçası çünkü teşhis mali açıdan yıkıcı.”

FOX HABER UYGULAMASINA ULAŞMAK İÇİN TIKLAYIN

“Gerçekten doğrudan harekete geçmem gerektiğini ve sigortanın tedavileri karşılayıp karşılamadığını ve hastalarımın neler yaşadığını düşünmem gerektiğini keşfettim.”

Potter, sigortanın “kötü” olduğunu düşünmediğini vurgulayarak, insanlarla ilgilenen işletmelerin “gerçekten iyi” bazı yanlarının bulunduğunu kaydetti.


Hastane ön büro


Cerrah, onun çalışanı olmadığı için sigorta şirketinin hastanenin ön bürosunu aramasının tuhaf olduğunu hissetti. (iStock)


“Fakat bu artık hasta bakımına adanmayan bir şeye dönüştü. Bu sadece çalışan ve para kazanan bir makine ve bir hizmet sağlayıcı olarak beni umursamıyorlar” dedi.

Potter, pek çok doktorun sigorta şirketleriyle çalışmayı bırakıp ağdan uzak kalmayı ve hastanın peşin ödeme yapmasına ve geri ödemeyle ilgilenmesine izin verdiğini belirtti.

“Hastalar ve sağlayıcılar bundan daha iyisini hak ediyor.”
“Washington DC'ye gittim, internete erişimi korumak için mücadele ettim [breast] yeniden inşa” dedi. “Eyalet yasama meclisinde bu konularla ilgili ifade verdim.”

Şöyle ekledi: “Bu artık geri alınamaz hale geliyor. Ve bu an, bu hafta sanki bir çizgiyi aştık; onlar aslında ameliyathanedeler.”

SAĞLIK MI, BARINMA MI? DAHA FAZLA EYALET, EVSİZLERE YARDIM İÇİN MEDICAID FONLARINI KULLANIYOR

Haberler Digital, yorum almak için UnitedHealthcare ile temasa geçti. Şirket aşağıdaki açıklamayı gönderdi.

“Bir doktorun ameliyattan çıkmasını gerektirecek sigortayla ilgili hiçbir durum yoktur ve bunu yapmaları halinde potansiyel güvenlik riskleri yaratacaktır.”

Şöyle devam etti: “Bir doktorun, bir çağrıyı yanıtlamak için hasta bakımını kesmesini istemedik ve asla beklemedik ve bu alışılmışın dışında eylemlerin neden yapıldığını anlamak için sağlayıcı ve hastane ile birlikte takip edeceğiz.”


UnitedHealthcare


Ayrı bir gelişmede, UnitedHealthcare grubunun başkanı Perşembe günü yaptığı açıklamada, şirketin “hastalar ve sağlayıcılar için sağlık sistemini daha kolay gezinmesini sağlarken yüksek kaliteli, uygun fiyatlı sağlık hizmetlerini daha erişilebilir hale getirmeye odaklanmaya” devam ettiğini söyledi. (iStock)


Ayrı bir gelişmede, UnitedHealthcare grubunun başkanı Perşembe günü yaptığı açıklamada, şirketin 2025 mali yılında işini büyütebileceğinden emin olduğunu söyledi.

CEO Andrew Witty şirketin yaptığı açıklamada, “UnitedHealthcare çalışanları, yüksek kaliteli, uygun fiyatlı sağlık hizmetlerini daha fazla insan için daha erişilebilir hale getirirken, hastalar ve sağlayıcılar için sağlık sistemini daha kolay yönlendirmeye odaklanmış durumda, bu da bizi 2025'te büyüme için iyi bir konuma getiriyor” dedi. Perşembe günü kazanç raporu.

Daha fazla Sağlık makalesi için şu adresi ziyaret edin: www.Haberler/health

Onun iyimserliği, sigorta birimi başkanının New York City'de vurularak öldürülmesinden kısa bir süre sonra geldi ve ABD'de sağlık sigortası sektörünün rolü hakkında hararetli bir tartışmayı alevlendirdi.

Haberler Digital'den Daniella Genovese haberciliğe katkıda bulundu.